کاش!

sofantastic*جذاب

کاش! شب می شد و از دور تورا می دیدم

کاش! گلبوسه لبخند تورا می چیدم

کاش! یک بار تو درخلوت من می ماندی

راز پنهان مرا از نفسم می خواندی

کاش! مهرم به درون دل تو می تابید  

کاش! سیر نگهم در نگهت می خوابید

کاش! یاد رخ من مست و خرابت می کرد

کاش! افسون دلم نقش برآبت می کرد

کاش! افسانه ی عشقم به دلت جا می شد

کاش! دنیا ز شعف غرق تمنا می شد

 



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت8:38---8 بهمن 1391
سلام دوست عزیز . من از طریق جامعه مجازی
پاسخ:سلام ممنون که اومدیو نظر دادی!


E-TANHA
ساعت22:52---14 دی 1391
سلام

مریم جوووووووون

مطالبتو کپی کردم خیلی هم حال داد

BABAYپاسخ:سلام باذکر منبع دیگه؟!


shahab soltan zade
ساعت18:59---14 دی 1391
kash....................................

shahab soltan zade
ساعت18:58---14 دی 1391
kash.........................

shahab soltan zade
ساعت18:56---14 دی 1391
kash.........................

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 11 بهمن 1391برچسب:کاش,تمنا,خواهش,ساعت10:0توسط maryam | |